Духи з феромонами для жінок Pherluxe Red for women, 33 ml
Для кого | Для женщин |
Тип | Духи |
Основа | Спиртовая |
Об'єм, мл | 33 |
Опис товару
Pherluxe – бренд, створений для людей, які не зупиняються на посередності, постійно шукають нових рішень, не бояться проблем, і кожен новий день для них – пригода. Прагнучи до відчуттям, що бадьорять, вони прагнуть до досконалості у своїх пошуках.
Формули феромону Pherluxe дозволяють реалізувати навіть найсміливіші плани вдома, на роботі, в компанії.
Те, як ми говоримо, рухаємося і дивимося, має велике значення у міжособистісних контактах. Однак у світлі досліджень, що проводяться протягом декількох років, феромони - речовини без запаху, що запускають процеси, що відповідають за сприйняття, увагу та емоції в мозку, мають значний вплив на сприйняття іншої людини. Використання останніх відкриттів у сфері почуттів людини у поєднанні із сучасними технологіями та науковими дослідженнями дозволило розробити передові формули, що дозволяють виробляти феромони найвищої якості з безпрецедентними властивостями.
Pherluxe RED - він втілює спокусу в чистому вигляді, відкриваючи її двоїстість та непереборну алхімію. Цей тонкий, але насичений сучасний еліксир на основі кольорів апельсина, жасмину, гарденії, амбри та сандалового дерева розкриє у вас спокусницю.
Верхні ноти: мандарин, жасмин, бергамот.
Ноти серця: квітка апельсина.
Базові ноти: кедр, сандал, амбра.
Для більш тривалого ефекту наносите на "пульсуючі" місця: зап'ястя, шию, ліктьові згини та інше.
Основа - спиртова.
Упаковка - флакон з розпилювачем.
Обсяг - 33 мл.
Характеристики Духи з феромонами для жінок Pherluxe Red for women, 33 ml
Виробник | Pherluxe |
Для кого | Для жінок |
Тип | Духи |
Основа | Спиртова |
Об'єм, мл | 33 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).