Духи з феромонами для чоловіків Miyoshi Miyagi Man
Для кого | Для чоловіків |
Тип | Духи |
Об'єм, мл | 80 |
Опис товару
Бажаєте отримати визнання і загальне захоплення тільки за рахунок своєї чарівності і скаженої привабливості? Новий чоловічий парфум з феромонами Miyoshi Miyagi Man був створений, щоб задовольнити навіть найвимогливіших чоловіків.
Аромат зможе розкрити ваш чоловічий початок, його формула включає активний комплекс феромонів нового покоління. Унікальні частки і інноваційний метод виробництва дозволили отримати продукт найвищої якості. Формула NEXT GENERATION PHEROMONES - це найбільш ефективні феромони на ринку. Протягом дев'яти років проводилися дослідження і тести, щоб в результаті вибрати ідеальні інгредієнти аромату не тільки для протилежної статі, але і для ділових партнерів.
Як парфум Miyoshi Miyagi Man працює на вас?
- Підсилює привабливість.
- Підвищує впевненість.
- Покращує настрій.
- Підвищується активність.
Як це працює на інших?
- Підвищує привабливість і інтерес.
- Створює ауру домінування, ви будете чоловіком ALFA.
- Підвищує авторитет і повагу.
- Збільшує тяжіння.
Ароматичні ноти:
- Високі ноти: грейпфрут, апельсин, м'ята.
- Середні ноти: шкіра, кориця, пряні ноти, троянда.
- Базові ноти: бурштин, дерево, пачулі.
Парфуми з феромонами для чоловіків Miyoshi Miyagi Man призначені для чоловіків, які хочуть підкорювати серця жінок.
- Об’єм 80 мл
- Флакон з розпилювачем
- Концентрація феромону: 1,95 мг/1 мл.
Стійкість: 2-3 краплі на 6-8 годин для ефективної дії.
Характеристики Духи з феромонами для чоловіків Miyoshi Miyagi Man
Виробник | Miyoshi Miyagi |
Розстрочка | Кредит, 4 місяці, 6 місяців, 8 місяців, 15 місяців |
Для кого | Для чоловіків |
Тип | Духи |
Об'єм, мл | 80 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).