Духи з феромонами для жінок Miyoshi Myiagi NEXT, 2.4 мл
Для кого | Для жінок |
Тип | Пробники |
Об'єм, мл | 2.4 |
Опис товару
Дев'ятирічні дослідження у співпраці з провідними фахівцями з усього світу, дозволили розробити найбільш ефективну формулу, яка лягла в основу нового концентрату з феромонами NEXT Generations.
В ході досліджень, були виділені групи ароматів, які значно підтримують дію феромонів. Підібрані відповідно до цього ароматичні інгредієнти, були збагачені комплексом неймовірно складних феромонів. В результаті, нові парфуми з феромонами, стимулюють до дії не тільки протилежну стать, але і бізнес-партнерів і призводять до поліпшення відносин між різними групами людей.
Сучасна жінка, як міфічні сирени володіє тисячами безвідмовних способів, як заманити чоловіка в свою спальню, але і затримати його там надовго … Тому що, незважаючи на впевненість і незалежність, жінка мріє про таке притулок. Саме для таких виняткових жінок був створений активний комплекс феромонів наступного покоління, чий унікальний аромат призначений стати символом повної жіночності.
- Головна нота аромату: чорна смородина
- Серце: фрезія, троянда
- Основа: ваніль, амбра, пачулі, дерево
Дія феромонів на оточуючих: повищает привабливість і викликає інтерес до спілкування, створює ауру домінування, збільшує збудження, авторитет і повагу, знижує заборони.
Вплив феромонів на вас: збільшує хватку і впевненість в собі, покращує настрій і почуття гумору.
- Обсяг - 2,4 мл.
- Відсоток вмісту феромонів: 90%
- Бренд: Miyoshi Myiagi New York
Характеристики Духи з феромонами для жінок Miyoshi Myiagi NEXT, 2.4 мл
Виробник В асортименті представлені товари від різних виробників і торгових марок. | Miyoshi Myiagi New York |
Для кого | Для жінок |
Тип | Пробники |
Об'єм, мл | 2.4 |
Виробник залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, технічне і програмне забезпечення товару без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за зміни, внесені виробником. Ціна на товар до моменту фактичної передачі товару покупцеві може бути змінена продавцем в односторонньому порядку в залежності від показників, які обумовлюють ціну товару (в т.ч. собівартість товару, витрати продавця, зміна курсу валют по відношенню до гривні і т. д.).